Sunday 27 June 2010

Primul pas

"Primeşte cu bunăvoinţă cuvintele gurii mele, şi cugetele inimii mele, Doamne, Stînca mea şi Izbăvitorul meu!" Psalm 19:14

Eu sunt Emanuela, o calatoare prin gradina lui Dumnezeu. Imi scriu gandurile si calatoria de vreo 7 ani si cred ca e cel mai bun lucru pe care am decis sa-l fac vreodata.

Imi numesc caietele "Semne pe drum", pentru ca pot sa ma uit inapoi prin ele si sa vad ce am invatat in calatoria si experienta mea umana, care sunt un dar absolut de la Dumnezeu.


Ca sa evit orice confuzie o sa explic la Cine ma refer cand zic Dumnezeu. Cred intr-un singur Dumnezeu, Dumnezul lui Avraam, Isaac si Iacov, Dumnezeul lui Israel, cred in Yeshua HaMashiah (Isus Mesia) Mantuitorul meu si cred in Duhul Sfant.
Cred ca sunt pe planeta asta cu un scop clar. Ma aflu aici, limitata de trupul si de mintea asta, sa sa cunosc un Dumnezeu Vesnic si Nelimitat, si avand vointa proprie (liberul arbitru daca vreti), sa ajung la final alegandu-L tot pe El.

De ce am decis sa-mi scriu gandurile si trairile pe internet? Primul meu blog e in engleza, l-am scris pentru ca vreau sa aduc un pic de frumusete si incurajare in viata cuiva, oricui , care s-ar intampla sa treca prin "lumea mea". Cred in puterea cuvintelor de a te ridica si a te tine in picioare cand tot ceea ce vrei e sa renunti. Blogul asta in romana, e in primul rand pentru mama mea. Mami si cu mine ne asemanam foarte mult. Vanturi care pe altii ii mangaie par sa taie prin noi doua, cand altii invata lectii la a doua sau a treia calatorie in jurul muntelui, eu si mami ne uitam cateodata cu soc la kilometraj:-) Nu mai suntem impreuna de 6 ani asa ca... mami esti invitatul de onoare in lumea mea. Bine ai venit! Eu zic sa-ti pui centura de siguranta...
Pentru toti ceilalti care imi veti face onoarea sa ma insotiti in calatoria mea, va multumesc de companie. Domnul sa ne binecuvinteze pasii la toti.

Emanuela

No comments:

Post a Comment