Wednesday 1 September 2010

Nu pot sa-L explic pe Dumnezeu


"Chiar daca stau in intuneric, totus Domnul este lumina mea." Mica 7:8b

M-am intors de curand din Romania. A fost asa de bine sa-mi vad prietenii si familia, desi unele dintre lucrurile prin care trec cativa dintre cei dragi mie...daca nu umbli cu Dumnezeu nu te poti abtine sa nu comentezi, iar daca umbli cu El nu poti decat sa taci din gura. M-am intors din Romania cu doua ganduri in mine. Primul. El este Bun tot timpul, fie ca eu simt asta sau nu. Al Doilea. Cateodata ceea ce face Domnul nu are nici o logica.

M-au invatat in biserica, sa ma tin de credinta mea "ca la carte" si voi vedea rezultatele:-) Teorii de genul sunt destul cat sa ma faca sa rad in ultima vreme. Spuneti-le asta unor prieteni de ai mei care nu s-au dus de capul lor, care nu L-au parasit niciodata pe Adonai de dragul la "un pic de distractie", care mereu s-au rugat, mereu au cautat, mereu au sperat si mereu mi-au spus: "Domnul e Bun, indiferent de ceea ce permite in viata mea, Emma. Domnul e Bun si nimic nu va schimba asta niciodata." Incearca sa spui cuiva care a asteptat mai bine de jumatate din viata lor pentru implinirea unei promisiuni, si niciodate nu i-au intors spatele Domnului, incearca sa le spui ca nu au crezut destul, sau ca nu ar trebui sa-si piarda speranta, ca Domnul e credincios si ca ar trebui sa astepte...Habar nu am ce sa le spun. Nu stiu cum as putea sa-L explic pe Dumnezeu pentru ei (nu ca si cum ar fi dreptul meu sa fac asa ceva). Dumnezeu nu poate fi explicat de teologie, pe Dumenzeu poati doar sa-L crezi. As provoca pe orice pastor sa asculte povestea vietii prietenei mele Ioana, sau surorii mele, Bat Melech, si sa incerce sa mi-L explice pe Dumenzeu. Dar sti ceva, in duminica dinainte sa plec, Ioana statea in fata bisericii, asa franta cum era si ne sounea cum Domnul este Bun si cum trebuie crezut si iubit, iar sora mea le la cateva mii de oameni care ii citesc blogul cum Dumnezeu e prezent pentru ea, si chiar daca a devenit numai desert, Domnul ii numara fiecare bob de nisip pentru ca El este singurul care stie cum arata ea inainte sa fi devenit desert

Nu pot sa-L explic pe Dumnezeu. Nu pot s-o fac de saptamani in sir. Nu inteleg de ce trec prin perioada asta a vietii mele tocmai acum cand am devenit "publica"... As vrea sa va pot spune cum sa fiti fericiti si sa va bucurati de vietile voastre, asta fiind motivul pentru care am si inceput sa scriu blogul asta...Ceea ce va pot spune insa e ca daca vreodate se va intampla sa ajungeti aici, unde ne aflam Ioana, Bat Melech si cu mine, pot sa marturisesc cu toata taria ca El e prezent, pentru ca ne simtim tinute in brate.

Fiti binecuvantati.

Emanuela

(Postare de pe data de 4 August, blogul in limba engleza)

No comments:

Post a Comment