Wednesday 15 September 2010

Pentru fratele meu, Cristi.

Cantecul asta a fost postat de fratele meu mai mic, Cristi, pe Facebook. L-am tradus pentru cei care nu inteleg versurile, pentru ca e pentru fiecare dintre noi. Toti fie am fost, suntem, sau vom fi descrisi de versurile cantecului acesta.

Cristi, vreau sa stii ca te iubesc din toata inima mea, ca mereu tu vei fi "piciul" meu, si mai vreau sa stii ca eu cred ca atunci cand Isus zicea "Ferice de cei cu inima curata caci ei vor vedea pe Dumenezeu," se referea la inimi ca a ta, inimi care nu stiu sa se prefaca. Ramai mereu la fel de real, lumea asta ti-a luat multe dar nu s-a putut atinge de sinceritatea ta.
 

 "E 5:46 dimineata, iar eu ma intorc de pe o parte pe alta
Pieptul imi arde, si predici mi se invart in cap
Imi vin in minte amintiri cu un baiat
Plangand la picioarele Tatalui pentru tot raul cat l-a facut.

Acum transpir aici si nu pot sa dorm
Mintea mea imi tot aminteste cat de mult m-am afundat,
Oare mai am nevoie sa mi se aminteasca?
Desi inca sunt viu, sunt sigur ca la felul in care traiesc o sa ajung in iad.

Doamne ei imi spun ca ar trebui sa te primesc in inima mea
Ca Tu a trebuit sa parasesti lumea din cauza ca lumea Te-a parasit
Inca ramane un mister pentru mine de ce nu ma pot schimba
Asa ca am ajuns sa-mi spun ca poate exista un Cer pentru un baietas.

Desi ei imi spun ca atat de mult ai iubit lumea incat Ti-ai varsat sangele pentru ea
Doamne, simt ca sunt prea distrus pentru dragoste
Imi spun sa vin la Tine asa cum sunt, dar miros a fum
Viata mi-e plina de pacat pentru ca e tot ceea ce cunosc.

Biblia imi spune ca ai murit pentru pacatele mele
Daca cred in Hristos ma va salva cand finalul va veni
Dar mi-e prea frica sa-ti spun sa vii sa ma salvezi
Inima mea atat de rea, am ganduri pline ura, vreau sa ranesc oameni

Am crezut ca mai intai trebuie sa-mi curat viata
Acum imi spun ca trebuie numai sa ma agat de Lumina
Sunt gata sa o fac, dar Doamne ma rog ca Tu sa intelegi
Viata mi-e un dezastru- Oare ma vrei primi asa cum sunt?

Ma vei primi asa cum sunt?
Stiu ca felul in care traiesc e gresit
Dar nu ma pot schimba singur, nu reusesc de unul singur
Ma tot intreb cum de ma iubesti cand viata mea e atat de urata
Dar Tu ai venit si ai murit pentru mine
Oare ma vei primi asa cum sunt?

M-am saturat sa tot incerc sa fiu barbatul care tatal meu nu m-a invatat niciodata sa fiu
Am crescut acum si viata nu e ceea ce mi-am inchipui ca va fi.
Am facut multe greseli in trecutul meu pe care nu le mai pot repara
Acum stau si ma uit la crucea asta ce imi e tatuata pe incheieturi

E adevarat ce-mi spun ei? Sau sunt eu nebun?
Chiar ai sangerat pe cruce pentru pacatele mele ca sa ma salvezi?
Dar de ce ai muri pentru pacatele mele?
Toata viata mea am lucrat pentru satan in timp ce el m-a hranit cu minciuni.
Iar acum aud prea multe, incerc doar sa simt o atingere reala
A unei iubiri ce m-ar putea schimba, sunt atat de distrus
Ma gandesc ca iadul e ceea ce merit
Dar Cuvantul Tau zice ca toti am pacatuit
Asa ca banuiesc ca toti meritam sa pierim.

Invata-ma, vreau sa cunosc
Cum ai putut salva un nimic ca si mine, inainte ca moartea sa-mi spuna ca e randul meu.
Cred ca in sfarsit pricep
Indiferent de trecut, Tu tot ma primesti asa cum sunt

Tatal meu a mai avut cateva cuvinte sa-mi spuna:
Ca le voi spune oamenilor un motiv pentru a trai, pentru a muri uniti cu Regele in cer
Viata asta trece pe langa noi; eu n-am nici un motiv sa va mint.

Niciodata nu-i vei da lumii destul, mereu le va fi foame de altceva
Ei isi inchipuie ca drumul lor n-are nimic de-a face cu Maretul Domn
El iti va da mai multa siguranta decat barbatul care te-a parasit
Mai multa dragoste decat mama care te-a primit:
El mereu te va accepta.

Fi tot ceea ce trebuie sa fi
Lasa-L pe Hristos sa conduca inima, mintea, trupul si sufletul Tau caci El te-a ales.
Si daca lumea nu te cunoaste nu conteaza, tu esti copilul lui Dumenezeu si el nu te va dezmostenii niciodata
Scopul tau pe pamant e departe de a fi fara valoare
De aceea esti pretuit de parca viata ta ar fi fost rascumparata
Si nu conteaza daca lumea nu ne vede
Pentru Isus, noi suntem lumea Lui (El ne-a primit asa cum am mers la El)

(Esti salvat prin credinta in har, nu prin fapte
Nu e nimic ce eu sau tu am putea face
Care sa ne poata aduce mantuirea asta prin Har
E prin Hristos.

Asa ca daca simti ca trebuie sa-ti cureti viata inainte sa vii la El
Las-o balta- Hai asa cum esti
El te va primi si te va schimba
Dinauntru inafara"

"Căci prin har aţi fost mîntuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine dela voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.Căci noi sîntem lucrarea Lui, şi am fost zidiţi în Hristos Isus pentru faptele bune, pe cari le -a pregătit Dumnezeu mai dinainte, ca să umblăm în ele." (Apostolul Pavel- Efeseni 2:8-10)

No comments:

Post a Comment